piątek, 15 maja 2015

Informacja



   Wiem przerwa jaką zrobiłam jest masakrycznie długa. Wybaczcie, ale dużo się u mnie dzieje i nie dałam rady nic napisać w ostatnim czasie. Szczerze mówiąc miałam też brak weny. Rozdział kolejny dziewiąty już jak dobrze pamiętam, będzie w następnym tygodniu. Dokładnej daty nie podam, ale na pewno do piątku się pojawi. Musze jeszcze trochę przeprawić  rozdziały, żeby lepiej się czytało, mniej wielkich liter itp. Nie zapomniałam o blogu, nie zawieszam ani też nie rezygnuje. Piszę też drugiego bloga, na którym też była przerwa, a dziś na nim pojawi się kolejny rozdział, z rana jak mi się uda.

Podsumowując :

blog - Jesteśmy tacy sami a jednak różni : rozdział 14 -  15 . 05 .2015 ( piątek )

blog - This one reason : rozdział 9 - pojawi się do piątku  22. 05 . 2015


 Dziękuje, że czytacie i cierpliwie a może i nie cierpliwie :)  czekacie na kolejny rozdział.

2 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz jak się ciesze !!! Kocham to opowiadanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za uznanie bloga , którego piszę :) Na początku myślałam , że nikogo to nie zainteresuje , a teraz wiedząc , że jednak się myliłam bardzo się cieszę. Dziękuje i pozdrawiam ;)

      Usuń